
Tisztelt Újhartyáni Lakosok!
2025. február 01-től több ponton módosul a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény.
A helyi lakosságot érintő legfőbb törvényi változás, hogy a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján a lakcímváltozás, lakcím bejelentés ügyekben február 01-jétől a Pest Vármegyei Kormányhivatal Dabasi Járási Hivatala Kormányablak Osztály jár el. ( cím: 2371 Dabas, Szent János út 112.)
2025. február 01-jétől a települési jegyzőnél már nem lesz lehetőség a lakcímbejelentési ügyek intézésére!
Fontos információ még, hogy 2025. február 01-jétől az egyes okmányok kiállításával és a postai kézbesítéssel kapcsolatos igazgatási szolgáltatási díjak mértékéről szóló 19/2024. (XII. 31.) MK rendelet alapján a lakcímváltozás miatt kiállított lakcímkártya után is kell igazgatási szolgáltatási díjat fizetni, 3.700.-Ft-ot, amennyiben a polgár azt postai úton kéri kézbesíteni, akkor + még 2.000.-Ft-ot kell fizetnie.
Kérjük, hogy a lakcímbejelentési ügyek intézésénél ezt az új eljárásrendet vegyék figyelembe!
Köszönjük megértésüket!
Lakcímváltozás bejelentésre, lakcímkártya igénylésre és ügyintézésre a Kormányablak buszban is van lehetőség. ( A Kormányablak busz érkezéséről a hírek között tájékozódhatnak.)